KOOLITUSED ASSISTENTIDELE JA ABIDELE:

  • SUHTLEMINE LASTEVANEMATEGA

Eesmärk:

Osalejate suhtlemisoskuste paranemine, suhtlemispsühholoogia põhitõdede tundmine ning edaspidine arvestamine suhtlemisel, oma suhtlusstiili teadvustamine ja kontrollimine lastevanematega suhtlemisel.

Õpiväljundid:

1. Osaleja teadvustab senisest paremini oma rolli koostöös lastevanematega;

2. Osaleja tunneb suhtlustasandite teooriat ning teab arvestada suhtlemistõketest tulenevaid ohte.

3. Osaleja omandab treeningutes uusi oskusi, mängides läbi tegelikkuses asetleidnud suhtlemissituatsioone koostöös lasteaialaste vanematega.

4. Osalejal saavutab suurema valmisoleku tulemuslikuks koostööks kolleegide ja lastevanematega.

Õppekava

1. Assistendi ja õpetaja abi kutsekindlus ning enesetunnetus;

2. Assistentide ja õpetaja abide roll koostöös peredega;

3. Empaatiline ning toetav (mitte süüdistav!) suhtumine lapsevanematesse ning eesmärgid koostöös peredega;

4. Suhtlemistasandid, -tõkked ja -tehnikad;

5. Eluliste juhtumite lahendamine suhtlustreeningus;

6. Eneseanalüüs – mina suhtlejana.

Koolitus toimuks asutuses kohapeal. Vajalik sobiva istekohtade arvuga õppeklass, projektor ja demonstratsioonitahvel.

Kestvus: 6 akadeemilist tundi

Hind: Küsi hinda!

Koolitaja : Merike Angerjärv – 25 aastase staažiga lasteaednik. Täna lasteaia personali koolitaja, lastevanemate nõustaja, lasteaia direktor/õpetaja.

  • LASTEAIA ÕPETAJA ABI OSALEMINE PEDAGOOGILISTES PROTSESSIDES

Koolitus lasteaia õpetaja abidele ja assistentidel.

Eesmärk:

Lasteaia õpetaja abide teadlikkuse kasv pedagoogilistest protsessidest ja tulemusliku koostöö eeldustest ning valmisolek osaleda aktiivselt laste suunamisel ja õpetamisel.

Õpiväljundid:

  • Õpetaja abi teadvustab oma rolli pedagoogilistes tegevustes ja on valmis aktiivselt osalema laste kasvatamisel ja õpetamisel. Analüüsib ja hindab oma tegevuse tulemuslikkust ajalises formaadis.
  • Õpetaja abi oskab lapsi õppe- ja vabategevustes suunata ja abistada, seades eesmärgiks laste heaolu ja arengu.

Sisu:

  • Pedagoogilise tegevuse olemus ja eesmärgid;
  • Lapse enesekohaste ja sotsiaalsete oskuste areng;
  • Individuaalne lähenemine töös lastega;
  • Lapse suunamine õppe- ja vabategevustes;
  • Pedagoogiliste tegevuste reflekteerimine;
  • Tulemusliku koostöö eeldused lasteaiarühma naiskonnas.

Koolitus toimuks asutuses kohapeal. Vajalik sobiva istekohtade arvuga õppeklass, projektor ja demonstratsioonitahvel.

 Kestvus: 3, 6 või 8 akadeemilist tundi

Hind: Küsi pakkumist

Koolitaja : Merike Angerjärv – 25 aastase staažiga lasteaiaõpetaja. Lasteaia personali koolitaja, lastevanemate nõustaja.