Z-põlvkond ja motiveeriva õpikeskkonna loomine
Õppekava nimetus:
Z-põlvkond ja motiveeriva õpikeskkonna loomine
Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides): 6h auditoorne õpe
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
Õpetajad, õppejuhid, koolijuhid, tugipersonal, lapsevanemad
Õppe eesmärk:
Koolituse lõpuks on õppija omandanud teadmised kaasaja õppija õpimotivatsiooni mõjutavatest teguritest ning õpimotivatsiooni toetavatest tegevustest õpikeskkonnas
Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks õppija:
• tunneb sisemise ja välise motivatsiooni teooriat ja mõju õppimisele
• tunneb kaasaja Z-õppija eripära ja on kogenud õpimotivatsiooni toetavaid meetodeid
• tunneb kujundava hindamise põhimõtteid ja mõju õpimotivatsioonile
Õppesisu:
Sisemise ja välise motivatsiooni mõju õppimisele.
XYZ-põlkonnad ja nende õppimise erpärad.
Õpimotivatsioon ja seda toetav õpetamine. Meetodid.
Õhinapõhise õppimise toetamine kujundava hindamise kaudu.
Õppemeetodid:Praktilised harjutused, refleksioon, grupi- ja paaristöö, lühiloeng
Koolitus toimuks asutuses kohapeal. Vajalik sobiva istekohtade arvuga õppeklass, projektor ja demonstratsioonitahvel.
Koolituse läbiviija:
Kersti Türk
Nõustaja, koolitaja
Nõustaja, sotsiaalpedagoog (Tartu Rahvusvaheline kool)
Superviisor (MTÜ Alustavaid Õpetajaid Toetav Kool)
|